Monday, March 7, 2011

7: Legionów, vis-a-vis marketu Piotr i Paweł

Opis problemu i lokalizacji. Nie widać może tego dokładnie, ale wjazd został kompletnie zastawiony samochodami. To też ciekawe jaką dbałość przejawia Straż Miejska o to, aby inne służby mogły wykonywać swoje obowiązki -- w tym przypadku Straż Pożarna. Chyba nietrudno się domyślić, iż w przypadku zastawiania budynków wianuszkiem samochodów będzie trudno do nich dojechać.

Tym razem ta jedna fotografia zajęła mi najwięcej czasu, gdyż musiałem się opowiedzieć postronnej osobie dlaczego robię zdjęcia trawnika. Na miły początek dnia zostałem poczęstowany oskarżeniami, iż kradnę samochody, potrąciłem swego czasu moją rozmówczynię, odpowiadam za włamania do domów i być może blisko mi do podpalaczy Muzeum Etnograficznego. W sumie niezły zestaw powitalny dla osoby, którą widzi się po raz pierwszy w życiu.
Rozmowa zakończyła się -- po wyjaśnieniach -- w milszym tonie, ale zastanawiające jest co się dzieje z ludźmi. Skąd tyle agresji i skąd przekonanie, że przygodnie napotkanej osobie można wylewać swoje życiowe złości? Jako żywo przypomina to zasadę "najpierw strzelam, a później zadaję pytania", tylko oryginał był autoironią westernu (Dziki Zachód), a tu ponoć mamy cywilizowany kraj. Ponoć...

2011-03-07: 

Numer rejestracyjny: CB 0488M 

No comments:

Post a Comment