Wednesday, February 16, 2011

16: Legionów, vis-a-vis marketu Piotr i Paweł

Opis problemu i lokalizacji. Poszerzyłem chwilowo strefę fotografowania, bo na miejscu zastałem rekordowo bezczelnych kierowców (tj. ich samochody). Co tam, że mienie publiczne, co tam przepisy, mam “brykę”, walnę się na środku trawnika, przecież wszystko mi wolno -- ot cała percepcja życia kierowców (nie wszystkich, ale ci są najbardziej widoczni). O sytuacji powiadomiłem telefonicznie (po raz n-ty) Straż Miejską. Na wszelki wypadek przesłałem także i list (kopia poniżej, pomijam ozdobniki).

     Wczoraj (tj. 16 lutego 2011) zglosilem ok. godziny 14 parkowanie na dziko (na trawnikach) przez kierowcow przy ulicy Legionow, po zachodniej stronie (po drugiej stronie od sklepu "Piotr i Pawel"), ok. 80 metrow (w strone centrum miasta) od ronda z ul. Dluga i Wielki Row -- vide mapka.

  Poniewaz nie jestem pewien, czy Panstwa patrol zastal wszystkie samochody, ktore byly obecne w czasie zgloszenia, wiec zalaczam stosowne zdjecia.



Stan 2011-02-16:

Numer rejestracyjny: CT 84581
 Numer rejestracyjny: CT 1595E
 Numer rejestracyjny: TYU 9494
 Numer rejestracyjny: CT 77091
 Numer rejestracyjny: WB 6103C

No comments:

Post a Comment